Porządek obrad
2.
Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
3.
Interpelacje i zapytania.
4.
Sprawozdanie z działalności Wójta Gminy w okresie międzysesyjnym.
5.
Sprawozdanie z działalności Przewodniczącego Rady Gminy.
6.
Rozpatrzenie Raportu o stanie Gminy Perzów w 2018 roku:
a)
zabieranie głosu przez radnych,
b)
zabieranie głosu przez mieszkańców
7.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Perzów wotum zaufania.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Perzów za 2018 rok.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Perzów z tytułu wykonania budżetu za 2018 rok.
10.
Podjęcia uchwały w sprawie przyjęcia sprawozdania z realizacji „Gminnego programu opieki nad zabytkami Gminy Perzów na lata 2017 – 2020”.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie wzoru wniosku o wypłatę dodatku energetycznego.
12.
Podjęcie uchwały w sprawie określenia planu doskonalenia zawodowego nauczycieli oraz maksymalnej kwoty dofinansowania opłat za kształcenie pobieranych przez szkoły wyższe i zakłady kształcenia nauczycieli oraz ustalenia specjalności i form kształcenia, na które dofinansowanie będzie przyznawane w placówkach oświatowych prowadzonych przez Gminę Perzów w roku 2019.
13.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Perzów na lata 2019 – 2039.
14.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej gminy na 2019 rok.
15.
Wolne głosy i wnioski.
16.
Zakończenie VII Sesji Rady Gminy Perzów